| Pagina's: (22) « Eerste ... 20 21 [22] ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Aug 21 2009, 10:46 PM
|
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
binnekort wordt het lachen op facts hé biatches.
-------------------- Allah is groot,
Allah is machtig, Syntax heeft een lul van één meter 80. |
| Marv |
Gepost op: Aug 31 2009, 08:28 AM
|
3D Tetris Champion! BarBQ Beef Champion! Spin Off Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3610 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 38 Reputation: 3 pts Internetlulcentimeters: 870 Member Inventory: View |
Facts, brrr, vreselijke boel. Zweterige vleeshoop van mensen, dure prijzen en als ge niet van cosplay houdt, is er niets te zien.
Ik, tegenstander van cosplay behalve als knappe Japanse chicks het doen, werd dus al scheef bekeken door bepaalde elitaristen/opper-otakus. |
| Osahi |
Gepost op: Sep 23 2009, 07:00 PM
|
Tetris Champion!![]() Bro's before Marijn ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2456 Geregistreerd op: 20-Januari 08 Gebruikers nr.: 45 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 2441 Member Inventory: View |
Een zestal Ghibli's gaan in retrospectieve op het filmfestival van Gent. Geen Mononoké, wel Castle in the Sky, Spirited Away, Pompoko, ...
-------------------- |
| Joshua |
Gepost op: Okt 4 2009, 07:54 PM
|
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2922 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 57 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 74 Member Inventory: View |
Heb een prangende vraag over seizoen 2 van Code Geass.
Spoiler warning: Plot and/or ending details follow
Serie was altijd erg duidelijk, maar hier ga ik toch wel de mist in. -------------------- |
|
| Arkaine |
Gepost op: Okt 5 2009, 06:25 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4013 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 39 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 475 Member Inventory: View |
iemand die nog een kick ass serie weet die niet veel afleveringen heeft (max 50) en al afgelopen is?
qua genre makt niet zoveel uit, gewoon niet té alternatief. Iets voor de casual anime kijker, geen hardcore fan -------------------- Mijn moeder heeft een lul en mijn vader is jaloers.
|
| Lenny |
Gepost op: Okt 5 2009, 06:39 PM
|
Fruity Shuffler Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3989 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 13 Reputation: -3 pts Internetlulcentimeters: 1838219568 Member Inventory: View |
Beck
![]() Zonder gezever, ik heb daar enorm van genoten. Gaat over een jongen die gitaar leert, in een band raakt blabla.. Maar wel sterke anime, imo! Telt, geloof ik, 26 afleveringen. -------------------- |
| Joshua |
Gepost op: Okt 5 2009, 06:59 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2922 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 57 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 74 Member Inventory: View |
Marv heeft me die ook es aangeraden. Heb ik hier staan, maar nog nooit bekeken.
-------------------- |
| Joshua |
Gepost op: Okt 6 2009, 05:11 PM
|
||
|
Carl, enlighten me. -------------------- |
||
| Marv |
Gepost op: Okt 8 2009, 06:36 PM
|
|
3D Tetris Champion! BarBQ Beef Champion! Spin Off Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3610 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 38 Reputation: 3 pts Internetlulcentimeters: 870 Member Inventory: View |
Ik heb de serie eens laten liggen en pas terug opgepikt in Japan na een paar maanden, toen was ik ook even verward met Viletta (geilste wijf toch, niet?
) en aan welke zijde ze nu stond maar ik denk dat er 2 redenen zijn. Spoiler warning: Plot and/or ending details follow
En Beck zeker eens kijken, Lex. @ Arkaine: Ik heb mijn archief niet even bij de hand maar een aanrader en een van mijn eerste reeksen (mss beetje bevooroordeeld wel maar kom) is Noein - Mou Hitori no Kimi e. Vette actie en leuk sfeertje rond pseudo-wetenschappelijke Matrix-toestanden, en een van de grootste guilty pleasure openings voor mij. |
|
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Okt 21 2009, 09:15 PM
|
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
Zijn er hier faggots die naar Facts zijn geweest ?
Ik heb het gemist -------------------- Allah is groot,
Allah is machtig, Syntax heeft een lul van één meter 80. |
| Pyronion |
Gepost op: Nov 6 2009, 04:29 AM
|
![]() Ancient ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 543 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 31 Reputation: none Internetlulcentimeters: 97 Member Inventory: View |
Iemand nog een nieuwe aanrader voor mijn?
Zie hier wat ik tot nu toe heb gezien: http://myanimelist.net/animelist/Pyronion Daar moet nog aan toegevoegd worden Valkyria Chronicles. Let niet op de ratings, daar ben ik slecht in, en ja dusver heb ik te veel shonen gekeken, kijkt toch 't makkelijkst weg. Maar de aanraders hoeven het zeker te niet te zijn! En ja, 't kan gebrand worden als ''triest'' zo'n lijst, ik vind het praktisch. Dit bericht is bewerkt door Pyronion op Nov 6 2009, 04:30 AM -------------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| kennaah |
Gepost op: Nov 6 2009, 11:50 AM
|
De-Animator Champion! Field Goal FootBall Champion! O My Head Champion!![]() Jenova Breed ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 1972 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 6 Reputation: 3 pts Internetlulcentimeters: 262 Member Inventory: View |
The worlds strongest disciple kenichi moete is ne keer kijken
-------------------- ![]() ![]() |
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
Pagina's: (22) « Eerste ... 20 21 [22] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.9553 13 queries used GZIP Geactiveerd |

) en aan welke zijde ze nu stond maar ik denk dat er 2 redenen zijn. 

Script Execution time: 0.9553
13 queries used
GZIP Geactiveerd