| Pagina's: (18) [1] 2 3 ... Laatste » ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Tuna |
Gepost op: Jan 18 2008, 09:54 AM
|
|
Jenova Breed ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 2378 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 25 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 1151 Member Inventory: View |
Heroes ownt
-------------------- They come in looking all this soft.. They get smashed.
|
| AreS |
Gepost op: Jan 18 2008, 12:13 PM
|
Cell-Out Champion!Aandachtshoer ![]() Groep: Members Berichten: 46 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 7 Reputation: none Internetlulcentimeters: 192 Member Inventory: View |
Can be ^^
K ben net sinds een week verslaaf aan prison break. Dus eerst die seizoenen bijwerken, dan zal ik maar is beginnen aan Heroes hea -------------------- Previously know as 'Sjurdo'
![]() |
| Forumgod |
Gepost op: Jan 18 2008, 12:31 PM
|
Claque Beignet Champion!![]() I'm your god ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Admin Berichten: 4641 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 1 Reputation: 2 pts Internetlulcentimeters: 26261766 Member Inventory: View |
Is da al terug bezig eigenlijk?
|
| Tuna |
Gepost op: Jan 18 2008, 01:21 PM
|
|
Jenova Breed ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 2378 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 25 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 1151 Member Inventory: View |
Heroes niet, PB wel
EN ZOMG GEEN FAST REPLY HIER ENABLE PLS 1!1!1! -------------------- They come in looking all this soft.. They get smashed.
|
| Forumgod |
Gepost op: Jan 18 2008, 02:56 PM
|
Claque Beignet Champion!![]() I'm your god ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Admin Berichten: 4641 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 1 Reputation: 2 pts Internetlulcentimeters: 26261766 Member Inventory: View |
Blame Kadaj
Kzalt is fixe |
| Don_Vaal |
Gepost op: Jan 18 2008, 10:27 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4244 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 515 Member Inventory: View |
2de seizoen is amper gedaan hé, weet je toch? Tis eigenlijk net afgelopen...
-------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| The Phoenix |
Gepost op: Jan 23 2008, 11:12 PM
|
Alien Terminator Champion! Beach Ball Control Champion! Beach Bobbing Bob Champion!![]() Heroes Expert ![]() ![]() ![]() Groep: Bad Boys Berichten: 918 Geregistreerd op: 23-Januari 08 Gebruikers nr.: 49 Reputation: none Internetlulcentimeters: 13 Member Inventory: View |
moeten zeker tot na de zomer w8en op de rest?
is die staking daar nu nog steeds bezig -------------------- I Will Rise Again
|
| Don_Vaal |
Gepost op: Jan 24 2008, 12:31 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4244 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 515 Member Inventory: View |
ja, gewoon op volume 3. Denk dat dat onafhankelijk is van die staking ze, ze hebben gewoon volume 2 gekort naar 13 afleveringen door die staking ipv de oorspronkelijke euh.. 22 ofzo.
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| The Phoenix |
Gepost op: Jan 24 2008, 01:35 PM
|
Alien Terminator Champion! Beach Ball Control Champion! Beach Bobbing Bob Champion!![]() Heroes Expert ![]() ![]() ![]() Groep: Bad Boys Berichten: 918 Geregistreerd op: 23-Januari 08 Gebruikers nr.: 49 Reputation: none Internetlulcentimeters: 13 Member Inventory: View |
twaren maar 11 afleveringen he, en Volume 3 Villans, zal ook maar 11 afleveringen zijn, dacht ik
-------------------- I Will Rise Again
|
| Don_Vaal |
Gepost op: Jan 24 2008, 07:35 PM
|
ah ja juist.. tis omdat PB 13 gaat hebben ofzo..beetje id war héhé
| Tuna |
Gepost op: Jan 26 2008, 04:25 PM
|
|
Major plothole in heroes
Niemand kan peter ooit verslagen aangezien die de kracht van de Haitian heeft kunnen overnemen(aangezien die in contact zijn geweest me elkaar) dus kan die zomaar iedereen zijn krachten uitschakelen en daarna doden Dacht ik overlaatst aan kut wel -------------------- They come in looking all this soft.. They get smashed.
|
| kingsora |
Gepost op: Jan 26 2008, 04:37 PM
|
![]() Jenova Breed ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 1583 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 54 Reputation: none Internetlulcentimeters: 1835 Member Inventory: View |
Eu nee toch ni
de haetian zorgt ervoor dat je krachten niet meer werken dus Peter had de kracht nimeer om die kracht over te nemen. ![]() Waar is morphweasel trouwens? |
| Tuna |
Gepost op: Jan 26 2008, 09:36 PM
|
|
Nee!
-------------------- They come in looking all this soft.. They get smashed.
|
| The Phoenix |
Gepost op: Jan 28 2008, 03:44 PM
|
er was een moment dat peter zijn krachten werkte toen hij in contact was met de Haitian, dus normaal gezien heeft hij die krachten wel
|
| subbie |
Gepost op: Jan 28 2008, 05:08 PM
|
||
![]() Metal Gear Rock Star ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Bad Boys Berichten: 2225 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 9 Reputation: -4 pts Internetlulcentimeters: 17810 Member Inventory: View |
heroes seizoen 2 ownde, veel beter dan het eerste
--------------------
|
||
| The Phoenix |
Gepost op: Feb 23 2008, 08:58 PM
|
|
Seizoen 3 spoiler:
Spoiler warning: Plot and/or ending details follow
|
|
| Vision |
Gepost op: Mrt 17 2008, 09:31 PM
|
![]() Ancient ![]() ![]() Groep: Bad Boys Berichten: 453 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 27 Reputation: none Internetlulcentimeters: 621 Member Inventory: View |
is er iemand de serie aan het volgen op VT4 of heeft iedereen ze ondertussen al gezien?
![]() ik ben aan het volgen en ik moet zeggen dat de nieuwe look van Peter veel stoerder is dan z'n sullige emo-look uit seizoen 1 is nog zodanig veel niet gebeurt in de eerste 3 afleveringen maja, kan er dan maar op verbeteren eh -------------------- |
| Marv |
Gepost op: Mrt 17 2008, 09:47 PM
|
||
3D Tetris Champion! BarBQ Beef Champion! Spin Off Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3624 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 38 Reputation: 3 pts Internetlulcentimeters: 884 Member Inventory: View |
Ik dacht dat seizoen 3 er juist meer ging hebben om seizoen 2 goed te maken. Heb het onlangs ergens gelezen. Wil ooit nog wel seizoen 2 zien maar ja, eerst de tijd vinden. |
||
| Rector |
Gepost op: Mrt 25 2008, 12:11 AM
|
3D Net Blazer Champion! Bowling Champion! Dolphin Champion!![]() Ancient ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 559 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 35 Reputation: none Internetlulcentimeters: 534 Member Inventory: View |
Vandaag zoals gewoonlijk trug naar heroes gekeken, en was weer vet, vooral dan met matt en da klein meisje. Ben zéér benieuwd naar volgende week.
-------------------- |
| Don_Vaal |
Gepost op: Mrt 25 2008, 12:35 AM
|
gelijk heb je
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
Pagina's: (18) [1] 2 3 ... Laatste » |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.1339 13 queries used GZIP Geactiveerd |

de haetian zorgt ervoor dat je krachten niet meer werken dus Peter had de kracht nimeer om die kracht over te nemen. 

Script Execution time: 0.1339
13 queries used
GZIP Geactiveerd