| Pagina's: (23) « Eerste ... 21 22 [23] ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Marsu |
Gepost op: Nov 8 2009, 02:50 PM
|
Ant Burner Champion! Archery 2000 Champion! Asteroids Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lime Berichten: 2401 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 41 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 475 Member Inventory: View |
Oké, kan ik mee leven. Maar je staat op mijn blacklist, muchacho.
|
| D |
Gepost op: Nov 8 2009, 06:41 PM
|
||
![]() BOINK !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3606 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 24 Reputation: 1 pts Internetlulcentimeters: 457 Member Inventory: View |
-------------------- |
||
| Marsu |
Gepost op: Nov 8 2009, 06:54 PM
|
Ant Burner Champion! Archery 2000 Champion! Asteroids Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lime Berichten: 2401 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 41 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 475 Member Inventory: View |
Hey, gringo, daar wordt niet mee gelachen.
|
| D |
Gepost op: Nov 8 2009, 07:32 PM
|
![]() BOINK !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3606 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 24 Reputation: 1 pts Internetlulcentimeters: 457 Member Inventory: View |
-------------------- |
| Marsu |
Gepost op: Nov 8 2009, 08:04 PM
|
Oké, daar wordt wel mee gelachen.
|
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 8 2009, 11:38 PM
|
||||
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4243 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -1 pts Internetlulcentimeters: 514 Member Inventory: View |
True, ik heb de game dan ook met een maat uitgespeeld, hij kwam paar keer in een week af en dan speelden we samen. Veel leuker dan op internet via headset, maar lekker old-school naast elkaar. Voor de rest ga ik niet in op wat je zegt, want je hebt me verkeerd begrepen en geen zin in een hele uitleg. Dat de 180°C cruciaal is en je dat onder de knie moet hebben (wat ik ook had), weet m'n anus ook. Wat je beoordeling van het spel betreft, ga ik voor de rest 100% akkoord -------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
||||
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 9 2009, 12:53 AM
|
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
Je speelde het op splitscreen ? Nah, big ass screen is zo veel intenser
-------------------- Allah is groot,
Allah is machtig, Syntax heeft een lul van één meter 80. |
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 9 2009, 10:35 AM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4243 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -1 pts Internetlulcentimeters: 514 Member Inventory: View |
yeah.
Ja intenser, maar da je maat naast je zit en je samen kunt lachen vind ik belangrijker dan groot scherm. Na een kwartier ben je het al gewend, en kijk je zo naar je eigen schermpje dat je die zwarte balken toch ni meer ziet. It's all good! -------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| Osahi |
Gepost op: Nov 13 2009, 08:32 PM
|
Tetris Champion!![]() Bro's before Marijn ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2456 Geregistreerd op: 20-Januari 08 Gebruikers nr.: 45 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 2441 Member Inventory: View |
Call of Duty: Modern Warfare 2
De singleplayer van deel 1 blaasde me weg met zijn snelle tempo, degelijk en interessant verhaal, imposante actiescčnes en memorabele momenten (de nuke, sluipen in Tjernobyl, het filmische einde). Deel 2 biedt krék hetzelfde, maar dan met een pak extra lawaai en snufjes en een erg mank gebracht verhaal. De glans en het nieuwe van toen is er dus helemaal af, maar de kern blijft een straffe, vlot spelende FPS met heel wat 'oh my fucking god' momenten. Infinity Ward doet gewaagde dingen (beruchte missie 4 ging aanvankelijk echt naar mijn keel, tot het wende en ontaarde in een gewone shootermissie) en weet als geen andere spektakel te brengen (het vliegtuigkerkhof, 'Burger Town', de rit in Afghanistan, ...) gekoppeld aan bloedmooie graphics. En toch. Soms gaat de game té hard over the top en vervliegt het hele 'Modern Warfare' gevoel om plaats te maken voor een misplaatst 007-sfeertje. Daardoor wordt de game trouwens soms zo hectisch dat je niet weet waar eerst kijken en schieten, waardoor ik vaak als een kip zonder kop rondrende tot ik door had van waar de vijand nu kwam. Soms heb je ook het gevoel dat IW deze game bouwde op een schemaatje dat ze van COD4 maakten (O ja, Tjernobyl was populair, laten we nog zo'n snipermissie doen. O, dat einde vonden ze filmisch, waarom niet nog zo iets, maar langer! (en saaier) ). En dan is er nog het feit dat sommige vernieuwingen eerder storen dan goed doen, zoals de bloedspatten die me meermaals de dood kosten omdat ze compleet desoriënteerden... Soit, een 8,5/10 voor de singleplayer dus, een 9,5 voor wat ik tot nu toe van de geniale (maar niets nieuws brengende) multiplayer speelde en nog geen score voor de Special Ops, want die moet ik nog eens doorworstelen. In zijn geheel is de game echter zeker de 65 euro waard. Lots of bang for your buck, ondanks de korte SP. -------------------- |
| D |
Gepost op: Nov 14 2009, 12:00 PM
|
Couldn't agree more.
MP is echt té verslavend Oja, ik zoek nog een Spec Ops partner... Dus als iemand er goesting in heeft. Invite me gerust. Op je eentje is het maar wat mak. -------------------- |
| Forumgod |
Gepost op: Nov 21 2009, 05:06 PM
|
Claque Beignet Champion!![]() I'm your god ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Admin Berichten: 4638 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 1 Reputation: 2 pts Internetlulcentimeters: 26261763 Member Inventory: View |
Overlord en DLC
7,5/10 Was de 7 euro waard |
| Forumgod |
Gepost op: Nov 21 2009, 09:33 PM
|
Claque Beignet Champion!![]() I'm your god ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Admin Berichten: 4638 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 1 Reputation: 2 pts Internetlulcentimeters: 26261763 Member Inventory: View |
The witcher 9,5/10
Must play aR Pee Gee! |
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
Pagina's: (23) « Eerste ... 21 22 [23] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.4209 13 queries used GZIP Geactiveerd |

) De levels zijn expres kort gemaakt zodat elke flikkerteam op live of psn snel een potje kan gamen, zip in zip out!

Script Execution time: 0.4209
13 queries used
GZIP Geactiveerd