| Pagina's: (23) [1] 2 3 ... Laatste » ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Black Mage |
Gepost op: Jan 27 2008, 05:24 PM
|
![]() PES toernooi 1 winner :) ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2199 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 53 Reputation: 0 pts Internetlulcentimeters: 321 Member Inventory: View |
Ik heb eergisteren eindelijk final fantasy X uitgespeeld
ik vind hem echt nog een goede FF, bij mij staat hij zelf 3de in mijn top 3 vooral het verhaal en het einde vind ik heel goed! Ik denk zelf dat ik zo zot ga zijn om FF X-2 te spelen vandeweek om meer over het verhaal van tidus en spira te weten te komen |
| kingsora |
Gepost op: Jan 27 2008, 05:59 PM
|
![]() Jenova Breed ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 1583 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 54 Reputation: none Internetlulcentimeters: 1835 Member Inventory: View |
Doen FFX-2 is echt top, alleen vindt ge uzelf tijdens het spelen soms ne latente homo
|
| Joshua |
Gepost op: Jan 29 2008, 10:58 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2922 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 57 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 74 Member Inventory: View |
Half-Life 1!
Wat een spel. Het stuk in de ruimte vond ik relatief boring, maar de rest is fenomenaal. Nu nog wachten tot The Orange Box in m'n bus belandt, zodat ik verder kan met deze reeks. -------------------- |
| Animation-Imp |
Gepost op: Jan 30 2008, 02:38 PM
|
|
Soldier of The Pink Army! ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 191 Geregistreerd op: 28-Januari 08 Gebruikers nr.: 77 Reputation: none Internetlulcentimeters: 205 Member Inventory: View |
Mass Effect.
Goed einde, zeer filmisch. Verder vind ik de main-quest wel maar kort. Ik heb de meeste side-quests gedaan, en zit uiteindelijk aan 36u24min. -------------------- |
| D |
Gepost op: Jan 31 2008, 01:36 PM
|
![]() BOINK !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3606 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 24 Reputation: 1 pts Internetlulcentimeters: 457 Member Inventory: View |
Uncharted Drake's Fortune
Damn! Fantastische game! Brengt op gamplayvlak niks nieuws, maar de presentatie maakt dit toch een onvergetelijke game. Vervolg? I Hope so! 8.9/10 -------------------- |
| Arkaine |
Gepost op: Feb 3 2008, 10:47 AM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4013 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 39 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 475 Member Inventory: View |
Ratchet and Clank: Tools of destruction
héél cool spel zoals we van R&C gewoon zijn, dit keer met een dieper verhaal dan de vorige delen. En het eindfilmpje belooft een nieuwe R&C voor de PS3 -------------------- Mijn moeder heeft een lul en mijn vader is jaloers.
|
| Rector |
Gepost op: Feb 3 2008, 07:09 PM
|
3D Net Blazer Champion! Bowling Champion! Dolphin Champion!![]() Ancient ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 559 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 35 Reputation: none Internetlulcentimeters: 534 Member Inventory: View |
Assassin's Creed
Goede game, maar de score die opm hem hefet gegeven is toch veel te hoog. Een heel aantal kleine minpuntjes weerhoudt de game ervan om bij de echte top te horen. Shin megami tensei: Digital devil saga 1 Toffe gae met interessant verhaal en personages, alleen spijtig van de soms te lange dungeons, en dan vooral die laatste, die was echt kut. -------------------- |
| Joshua |
Gepost op: Feb 13 2008, 01:55 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2922 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 57 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 74 Member Inventory: View |
Ratchet & Clank: Size Matters. Leuk, maar ook niet meer dan dat. Wel een technisch wondertje dat een handheld dit kan draaien.
-------------------- |
| D |
Gepost op: Feb 14 2008, 04:22 PM
|
![]() BOINK !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3606 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 24 Reputation: 1 pts Internetlulcentimeters: 457 Member Inventory: View |
Ratchet And Clank Future: Tools Of Destruction.
Speelt vlot, oogt ongelooflijk en is grappig, met een deftig verhaal en een ongelooflijke cliffhanger... Al mag er wel eens worden gesleuteld aan de R&C formule, want ze begint saai te worden. 8/10 Call Of Duty 4 OMG! koude rillingen bij de laatste 5 minuten van het spel. Dat gebeurt ook niet veel bij een game...(Enkel MGS en FF konden dat, toch koude rillingen van emotie, koude rillingen van awesomeness kan bijna iedere deftige game 9.5/10 -------------------- |
| Demon |
Gepost op: Feb 20 2008, 07:35 PM
|
![]() Newbie ![]() Groep: Members Berichten: 3 Geregistreerd op: 18-Februari 08 Gebruikers nr.: 100 Reputation: none Internetlulcentimeters: 113 Member Inventory: View |
Devil May Cry 4 als laatst uitgespeeld:D
|
| D |
Gepost op: Mrt 3 2008, 04:12 PM
|
Half-Life 2 Episode 2
Damn! 9/10 Portal Damn! 9/10 -------------------- |
| Yuffira_San |
Gepost op: Mrt 5 2008, 05:48 PM
|
||
![]() Newbie ![]() Groep: Members Berichten: 3 Geregistreerd op: 5-Maart 08 Gebruikers nr.: 114 Reputation: none Internetlulcentimeters: 13 Member Inventory: View |
Was zelf niet echt onder de indruk van FFX2. Te wijnig verhaal. Ma FFX was echt fantastisch, al heb ik het nog niet kunnen uit spelen, men broertje zal me nog eens moeten bezoeken en de game meebrengen. -------------------- I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
|
||
| ConAir |
Gepost op: Mrt 6 2008, 02:15 PM
|
Ball Breaker Champion! Click The Colour Champion! Island Mini-Golf Champion!![]() Black Waltz ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 885 Geregistreerd op: 6-Maart 08 Gebruikers nr.: 115 Reputation: none Internetlulcentimeters: 130 Member Inventory: View |
Shadow of the Colossus: Kort maar krachtig, al vond ik ICO vele malen beter.
-------------------- |
| Don_Vaal |
Gepost op: Mrt 6 2008, 05:59 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4243 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -1 pts Internetlulcentimeters: 514 Member Inventory: View |
Uncharted!
-------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| Joshua |
Gepost op: Mrt 16 2008, 05:07 PM
|
|
Half-Life², en ik heb er van genoten tot de allerlaatste minuut. Wat een game!
Vind 'm ook leuker dan deel 1. En minder langdradig. Ik heb geen moment gedacht van "en nu mag het einde toch wel es komen". 9+/10! -------------------- |
| Avalanche |
Gepost op: Mrt 20 2008, 10:18 AM
|
Bat & Mouse 2 Champion! Cave Run Champion! Contra Champion!Vuile WoW'er ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 1785 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 15 Reputation: none Internetlulcentimeters: 728 Member Inventory: View |
Ratchet Gladiator uitgespeeld gisterenavond. Was wel goed, maar niet zo goed als de 3 vorige deen, omdat dit echt enkel op de actie gericht was. Gelukkig dat third person shooter in de stijl van Ratchet & Clank een goeie zaak is, kheb er toch wel een beetje van genoten. De typische humor is er ook nog wel, in de cutscenes. Ook ben je nooit alleen, want je hebt altijd 2 battlebots bij je, die naargelang de game vordert eigenlijk wel wat je vrienden worden, min of meer.
Nog 1 ding: na de aftiteling is er een leuk filmpje voor de mensen die Ratchet & Clank 3 gespeeld hebben. Weet je nog hoe het afliep met Nefarious en Lawrence? Wel, in dat filmpje zie je ze nog even terug, en zo te zien is Nefarious geen haar verandert 7.8/10 -------------------- ![]() |
| Joshua |
Gepost op: Mrt 21 2008, 12:20 AM
|
|
God of War: Chains of Olympus, 8,9/10.
Eigenlijk zou deze 9+ moeten krijgen, maar omdat deze PSP-GoW net hetzelfde is als een PS2-GoW, toch net niet. -------------------- |
| Joshua |
Gepost op: Mrt 21 2008, 02:51 PM
|
|
Portal, 9+/10.
Een puzzelgame dat tegelijk ook een FPS is: al relatief origineel. Maar een FPS-puzzlegame die je dan ook nog es met hoogtes en zo laat spelen... Meest originele game dat ik in tijden gezien heb. Hij is ook gewoon erg leuk om te spelen. Beetje kort, maar dat vind ik niet meer dan normaal. Levels maken voor games als deze moet verre van makkelijk zijn. Ik heb gezien dat je sommige levels kunt herspelen met "bonus". Dat zijn dan challenges of zo? Je mag maar X aantal stappen zetten, X aantal portals gebruiken,... Ik vrees dat ik niet dat niet echt veel meer ga spelen. -------------------- |
| Grannd |
Gepost op: Mrt 22 2008, 05:30 PM
|
![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Oranje Berichten: 8800 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 4 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 464617 Member Inventory: View |
Je vergeet te vermelden hoe hard et creditsliedje ownt.
-------------------- Ik wil meer storebans.
|
| Marv |
Gepost op: Mrt 23 2008, 12:42 PM
|
3D Tetris Champion! BarBQ Beef Champion! Spin Off Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3611 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 38 Reputation: 3 pts Internetlulcentimeters: 871 Member Inventory: View |
Patapon:
Zeer origineel spel, en zo zijn er te weinig. Je hebt geen gelikte graphics nodig of een episch verhaal (tis episch maar vrij droog hier) met helden en vrouwen om een goed spel te maken. Genieten van begin tot eind en de replayvalue is ook vrij hoog dus ik ga er zeker nog wat uurtjes insteken. 9/10 |
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
Pagina's: (23) [1] 2 3 ... Laatste » |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.2615 13 queries used GZIP Geactiveerd |

Script Execution time: 0.2615
13 queries used
GZIP Geactiveerd