![]() ![]() ![]() |
| Joshua |
Gepost op: Nov 4 2009, 06:48 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2922 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 57 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 74 Member Inventory: View |
Ik krijg echt 't schijt van dat programma.
CD's met een hoofdartiest die enkele gasten op z'n album heeft, splitst hij in allemaal verschillende artiesten. Zo komen die dan natuurlijk ook op je iPod te staan. Manier om dat allemaal in 1 album te verenigen? -------------------- |
| Grannd |
Gepost op: Nov 4 2009, 06:49 PM
|
![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Oranje Berichten: 8800 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 4 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 464617 Member Inventory: View |
Sorteren op album?
-------------------- Ik wil meer storebans.
|
| Arkaine |
Gepost op: Nov 4 2009, 07:47 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4013 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 39 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 475 Member Inventory: View |
die staan normaal in hetzelfde album, jij hebt het wsl gewoon laten sorteren per artiest
-------------------- Mijn moeder heeft een lul en mijn vader is jaloers.
|
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 4 2009, 08:05 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4243 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -1 pts Internetlulcentimeters: 514 Member Inventory: View |
playlist maken, kan dat niet?
Programma van Sony deed dat ook altijd, loste het altijd op door playlists te maken. Nu met die nieuwe shit, dat je gewoon kan draggen en het gekopieerd raakt gebeurt het ook wel eens, andere artiesten, andere albums of in andere volgorde. Dan maar playlists maken.. -------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| LoNeLObO |
Gepost op: Nov 4 2009, 08:08 PM
|
Seconds Champion!Freud en Reco hebben een kleine penis! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3614 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 32 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 384 Member Inventory: View |
Winamp gebruiken, easypeasy. Op iPod doe ik wel altijd alle artiesten -> alle albums.
-------------------- |
| Arkaine |
Gepost op: Nov 4 2009, 10:55 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4013 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 39 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 475 Member Inventory: View |
volgens mij doet Lex gewoon iets verkeerd hoor
ligt totaal niet aan het programma -------------------- Mijn moeder heeft een lul en mijn vader is jaloers.
|
| Lenny |
Gepost op: Nov 4 2009, 11:31 PM
|
Fruity Shuffler Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3989 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 13 Reputation: -3 pts Internetlulcentimeters: 1838219568 Member Inventory: View |
Bij verzamelcd's heb ik dat ook hoor (op m'n Zen)... Gewoon via het album gaan ipv via de artiest...
-------------------- |
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 4 2009, 11:33 PM
|
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
Ipod dumpen.
-------------------- Allah is groot,
Allah is machtig, Syntax heeft een lul van één meter 80. |
| Marv |
Gepost op: Nov 5 2009, 12:56 AM
|
3D Tetris Champion! BarBQ Beef Champion! Spin Off Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 3610 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 38 Reputation: 3 pts Internetlulcentimeters: 870 Member Inventory: View |
Ik heb vorige week een Ipod mini gekregen van een kameraad. Ben ik heel dankbaar voor want het is beter dan die baksteen van een PSP met 1GB.
Anyway, heb er ook al problemen mee. De eerste keer dat ik het gebruikte kon ik zien wat er in mijn bib stond en ook wat er op mijn Ipod zelf stond. Maar nu kan ik dus niet meer zien wat er op mijn Ipod zelf staat. Ik kan alleen hopen dat het synchroniseren telkens werkt. Ik zet wel alleen maar de muziek die ik op mijn ipod wil hebben in de bib. Zo vermijd ik problemen voor in de toekomst. Vind het wel totaal geen intuïtief programma hoor. Kga die Winamp plugin eens downen als dat makkelijker werkt. |
| LoNeLObO |
Gepost op: Nov 5 2009, 10:38 AM
|
Seconds Champion!Freud en Reco hebben een kleine penis! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3614 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 32 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 384 Member Inventory: View |
Winamp + mlipod is de shit, weets.
-------------------- |
| Joshua |
Gepost op: Nov 5 2009, 02:19 PM
|
||
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 2922 Geregistreerd op: 24-Januari 08 Gebruikers nr.: 57 Reputation: -7 pts Internetlulcentimeters: 74 Member Inventory: View |
Ik heb gewoon een album van op mijn bureaublad geïmporteerd in iTunes, en ipv het netjes in 1 album te zetten onder de naam van de hoofdartiest doet 'ie het zo: - Ghostface Killah (heeft 8 songs) - Ghostface Killah/Artiest X (1 song) - Ghostface Killah/Artiest Y (1 song) -... Jullie snappen het wel, denk ik. Dus als ik die Ghostface Killah/Artiest 1 tem 15 ook nog op mijn iPod zwier, zou ik dat wel als 1 geheel moeten aantreffen als ik op m'n iPod dat album selecteer en niet de artiest? Want het staat uiteindelijk op dezelfde CD. -------------------- |
||
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 5 2009, 02:24 PM
|
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
-------------------- Allah is groot,
Allah is machtig, Syntax heeft een lul van één meter 80. |
| Arkaine |
Gepost op: Nov 5 2009, 06:10 PM
|
||||
|
jah, controleer gewoon even of de tags gelijk zijn van album en anders allemaal selecteren en manueel invullen -------------------- Mijn moeder heeft een lul en mijn vader is jaloers.
|
||||
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
![]() |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.3652 13 queries used GZIP Geactiveerd |

Script Execution time: 0.3652
13 queries used
GZIP Geactiveerd