| Pagina's: (2) 1 [2] ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Don_Vaal |
Gepost op: Aug 31 2009, 11:30 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4244 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 515 Member Inventory: View |
hmmm, mss da ik het ooit nog eens een kans ga geven. Nu ja, tligt wss ook aan mij, GoW is ontegensprekelijk een topper, maar ik vond het zelf beetje saai. Dacht echt dat ik een hack 'n slash fan was, maar als ik zelfs GoW so so vond qua amusementswaarde, is er iets mis. DENK dat ik daarom ook de motivatie niet had om verder te doen. Oddly enough vond ik Heavenly Sword wel superfun. Ik had zowel dat spel als GoW II ongeveer gelijktijd gekocht.. mss was dat het probleem. Soit, we'll never know.. als de tijd rijp is ga ik het mss nog es spelen. In 1080p zal het wel mooi uitzien neem ik aan
-------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| Tuna |
Gepost op: Sep 1 2009, 12:15 AM
|
|
Jenova Breed ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 2378 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 25 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 1151 Member Inventory: View |
Ik heb GOW uitgespeeld op God mode en GOW II op titan mode, wat krijg ik.
-------------------- They come in looking all this soft.. They get smashed.
|
| Grannd |
Gepost op: Sep 1 2009, 05:50 AM
|
![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Oranje Berichten: 8803 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 4 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 464620 Member Inventory: View |
GEEN TROPHIES
AHAHAHAHAHAH @ Vaal: Heavenly Sword vond ik ook best goed, grafisch ongelofelijk mooi en de gameplay zat ook wel goed, jammer dat het tot de eindbaas eigenlijk best simpel was, de eindbaas zelf was dan weer wel heel pittig. -------------------- Ik wil meer storebans.
|
| Arkaine |
Gepost op: Sep 1 2009, 01:11 PM
|
|
tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4018 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 39 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 480 Member Inventory: View |
fuck trophies
mssn dak het mij nog es zou durven aanschaffen tweedehands al vond ik de eerste helemaal zo speciaal niet, tweede was tien keer beter Dit bericht is bewerkt door Arkaine op Sep 1 2009, 01:12 PM -------------------- Mijn moeder heeft een lul en mijn vader is jaloers.
|
| Grannd |
Gepost op: Sep 3 2009, 07:18 AM
|
![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Oranje Berichten: 8803 Geregistreerd op: 16-Januari 08 Gebruikers nr.: 4 Reputation: -5 pts Internetlulcentimeters: 464620 Member Inventory: View |
http://www.vg247.com/2009/09/02/no-god-of-...europe-in-2009/
Dit is dan weer epic fail van Sony, belachelijk gedoe. Nuja, ik was toch al van plan hem te importeren, maar toch. -------------------- Ik wil meer storebans.
|
| Sora |
Gepost op: Sep 25 2009, 11:09 AM
|
||
![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Mods Berichten: 1486 Geregistreerd op: 17-Januari 08 Gebruikers nr.: 22 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 141 Member Inventory: View |
Bij mij van't zelfde, kben 2 keer begonnen aan de eerste en twee keer gestopt ergens op de rug van die titaan, bij die rings of pandora ofzoiets. Cool spel, ma kheb me met andere dingen al wel beter geamuseerd. |
||
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 1 2009, 05:40 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4244 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -2 pts Internetlulcentimeters: 515 Member Inventory: View |
blij te lezen dat ik niet de enige ben. Dacht al dat er iets mis met me was..
-------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| praytotheheavens |
Gepost op: Nov 1 2009, 06:40 PM
|
Aragon Dragon Champion! Chain Reaction Champion! Extreme Snowboarding Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lime Berichten: 4269 Geregistreerd op: 18-Februari 08 Gebruikers nr.: 99 Reputation: -4 pts Internetlulcentimeters: 6416397127 Member Inventory: View |
Ik heb enkel deel 1 gespeeld en vond die ook nogal overrated. 't is wel een leuke game maar er ontbrak toch iets. Heb 'em over verschillende weken uitgespeeld denk ik.
|
| praytotheheavens |
Gepost op: Nov 12 2009, 02:36 PM
|
Aragon Dragon Champion! Chain Reaction Champion! Extreme Snowboarding Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lime Berichten: 4269 Geregistreerd op: 18-Februari 08 Gebruikers nr.: 99 Reputation: -4 pts Internetlulcentimeters: 6416397127 Member Inventory: View |
Maar een kleine graphics boost als je 't mij vraagt.
|
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
Pagina's: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0840 13 queries used GZIP Geactiveerd |

Script Execution time: 0.0840
13 queries used
GZIP Geactiveerd