| Pagina's: (4) « Eerste ... 2 3 [4] ( Ga naar het eerste ongelezen bericht ) | ![]() ![]() ![]() |
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 1 2009, 10:13 PM
|
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4243 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -1 pts Internetlulcentimeters: 514 Member Inventory: View |
Koop beide en zie welke je de beste vindt en verkoop daarna de andere
-------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
| praytotheheavens |
Gepost op: Nov 1 2009, 11:12 PM
|
Aragon Dragon Champion! Chain Reaction Champion! Extreme Snowboarding Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lime Berichten: 4269 Geregistreerd op: 18-Februari 08 Gebruikers nr.: 99 Reputation: -4 pts Internetlulcentimeters: 6416397127 Member Inventory: View |
Ik vind het inderdaad enorm leuk. Iemand op PSPure/9lives had een online community aangemaakt met competitie de Serie A. Nu moet iedereen 2keer tegen elkaar spelen. En de stats worden automatisch bijgehouden. Echt enorm gemakkelijk.
Ik kan niet vergelijken met fifa 10. |
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 2 2009, 01:42 PM
|
||
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
dat denk jij -------------------- Allah is groot,
Allah is machtig, Syntax heeft een lul van één meter 80. |
||
| praytotheheavens |
Gepost op: Nov 2 2009, 02:02 PM
|
Aragon Dragon Champion! Chain Reaction Champion! Extreme Snowboarding Champion!![]() tom is hitler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lime Berichten: 4269 Geregistreerd op: 18-Februari 08 Gebruikers nr.: 99 Reputation: -4 pts Internetlulcentimeters: 6416397127 Member Inventory: View |
Download beide demo's.
|
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 2 2009, 02:24 PM
|
||||
![]() Makavale the Don ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 4243 Geregistreerd op: 18-Januari 08 Gebruikers nr.: 36 Reputation: -1 pts Internetlulcentimeters: 514 Member Inventory: View |
ik denk niet, ik suggereer -------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
With the toy rifle that you bought me but it won't shoot And all is well because there's been one too many shots The sterile robots want to talk to me about detox |
||||
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 2 2009, 05:02 PM
|
||||||
![]() Tamme Stront ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 5615 Geregistreerd op: 19-Januari 08 Gebruikers nr.: 40 Reputation: -50 pts Internetlulcentimeters: 9748434 Member Inventory: View |
dat denk jij -------------------- Allah is groot,
||||||
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 2 2009, 05:03 PM
|
||
zwijg -------------------- Allah is groot,
||
| Don_Vaal |
Gepost op: Nov 2 2009, 05:12 PM
|
||||||||
Dit bericht is bewerkt door Don_Vaal op Nov 2 2009, 05:12 PM -------------------- I'd give a twenty one gunshot salute
||||||||
| praytotheheavens |
Gepost op: Nov 2 2009, 06:01 PM
|
Pff soms is de button lag toch wel erg.
|
| Marsu E-killer. |
Gepost op: Nov 2 2009, 07:03 PM
|
||||||||||
Ik zeg dat jij denkt dat je suggereert -------------------- Allah is groot,
||||||||||
| praytotheheavens |
Gepost op: Nov 5 2009, 06:41 PM
|
Wat een fuck-ing sicko match daarnet.
Ik speelde met R. Madrid en mijn broer met Barca. Na 3 min stond het al 0-1 na een streep van Ibra vanop een 30m. Nog geen 4min later ligt de bal bij mij op de lijn, Casillias duwt hem er zelf in. Ik dacht in mijn eigen, dit kan zo niet blijven duren. Dus centeren, kap, kap, kap C. Ron met een schot vanop 35 met tsjka, streep in de winkelhaak. Dus na 10min staat het 2-1. Kort daarna, na een minuut of 15 schiet men broer opnieuw met Ibra, streep op de lat. Daar kwam ik ff goed weg. Na een prachtige aanval snijdt ik even later met Ronaldo naar binnen, hopla, Valdes kansloos. Dan een stuk of 3 frommelgoalen, ongoal van Ramos, lage voorzet van Bojan, Hentry tikt binnen. Nja, het stond na 50 a 60min 4-2 voor Barca. Dan wordt men Benzema neergemaaid op 37m. C. Ron selecteren voor de vrije trap. Ik zei tegen mijn broer "Zijn beentjes staan open, betekend niet veel goeds voor jou". Ik druk vierkantje tot de perfecte kracht, ------> BANG, opnieuw, diezelfde winkelhaak. Nog geen 5min later, Kaka vanop de rechterflank, werkelijk de beste voorzet die ik in 5 jaar heb gegeven, op het hoofd van Christiano geschilderd. 4-4. 4-4 niet genoeg goals zeg je? Ok dan. Na 85min dan, aanval door het centrum. Via Xabi Alonso belandt de bal bij Benzema, die overhoeks binnenschiet. Ik dacht, eindelijk win ik eens een keer. (Had op pes2010 nog niet van men broer kunnen winnen) Maarja, opnieuw, die hatelijke blessuretijd. De vierde ref geeft 3 extra minuten aan. (nuja weet ik niet meer precies, maar 't is op de spanning op te bouwen ) Ik had net rood gepakt met Gago toen Ibra aanlegde om te schieten. En fuck Henry, die vuile Fransoos krijgt de bal met een gelukje, die hem o-zo-heerlijke binnenkrult. 5-5 na 90min. *zucht* Verlengingen dus, Ik kom 5-6 achter via een lage voorzet van Bojan, opnieuw is Arbeloa te traag. Ibra heeft maar binnen te tikken. Ik hoor men broer nog roepen "Ibracabra did it again". *Zucht*, met mijn favo speler dan nog wel. Mijn tactiek was beperkt, zoek C. Ronaldo. En ja, diepe bal naar hem, schot vanop een 40 tal meter. Valdes moet lossen, Kaka die goed gevolgd is, schiet laag voorbij Barca's sluitpost. 6-6, aight. Tot die vervloekte "Ibracadabra" zich weer vrij te kappen en heerlijk deklat binnen schiet. "KUT!", roep ik nog. Helaas, weer geen winst. De meest epische match die ik ooit heb gezien/gespeeld. Tot zover mijn langste post op the internetz ooit. |
0 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (0 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
Pagina's: (4) « Eerste ... 2 3 [4] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0792 13 queries used GZIP Geactiveerd |

Script Execution time: 0.0792
13 queries used
GZIP Geactiveerd